offer להצעת מחיר אונליין
test drive לנסיעת מבחן
appointment לתיאום פגישה
טורס KGM

עם תא נוסעים חדש: דגמי 2025 המחודשים של KGM טורס בישראל – מחיר החל מ-169,900 שקל

טלקאר, יבואנית KGM בישראל (סאנגיונג לשעבר), מודיעה על תחילת השיווק של דגמי 2025 המעודכנים של KGM טורס המגיעים עם תא נוסעים חדש, מעודן וטכנולוגי יותר. כבעבר, הדגם ישווק עם מנוע 1.5 טורבו, הנעה קדמית או כפולה והפעם בשתי רמות גימור חדשות, Urban 2WD או Premium 4WD. מחיר הבסיס ל- KGM

להמשך קריאה »
טיבולי קרוסאובר - חוות דעת

נהגנו ב-KGM טיבולי החדש: קרוסאובר קוריאני ב-140 אלף שקל

KG מוטור ממשיכה ללכת בדרכה של סאנגיונג, עם דגש על רכבי פנאי, כביש שטח, קרוסאוברים וטנדרים, כולל דגמים חשמליים, ואף טנדר חשמלי שבדרך לארץ וגרסה היברידית של הטורס החדש שבדרך לארץ. כיצרנית קטנה ומוגבלת במשאבים, היא משמרת בדרך גם דגמים ותיקים כמו הטיבולי, שזכה למנוע חדש, לסביבת נהג מעודכנת, לשדרוג

להמשך קריאה »
KGM Rexton - רכב 7 מקומות

מושלם לחול המועד: נסיעת מבחן על ה'רקסטון' של חברת KGM

הרקסטון נראה טוב מבחוץ. אין ספק. הוא קיבל פנסי לד והמראה שלו אגרסיבי ורציני יותר. אבל כניסה פנימה מגלה את המהפך האמיתי של הרכב הזה. מתא נוסעים שהיה קצת מצועצע ומקונסולה רווית כפתורים ומיושנת קיבלנו פה חלל בצבע קרם לא שגרתי עם נגיעות חומות יוקרתיות, שסחט תגובות יפות מכל מי

להמשך קריאה »
רקסטון KGM 7 מקומות

רקסטון 2X4 – פתרון שבעה מושבים מחוץ לקופסה

לאחרונה עשו בטלקאר מהלך נדיר במחוזותינו, של שנמוך הרכב באמצעות הורדת ההנעה הכפולה והילוך הכח, במקביל להוזלה משמעותית במחיר מ 260.0 אש"ח לדגם ה 4X4 הבסיסי, למחיר של 215.0 אש"ח לדגם ה 2X4. המחיר החדש מביא את הרקסטון לתחרות חדשה לחלוטין מול כלי רכב מודרניים מתקדמים, אבל יש לו את

להמשך קריאה »
טיבולי, KGM TIVOLI

KGM טיבולי 2025 נחת בישראל – מחיר החל מ-139,900 שקל

KGM טיבולי הוא קרוסאובר משפחתי המתחרה מול דגמים כגון סקודה קאמיק ועם אורך של 4.25 מטר, רוחב של 1.81 מטר, גובה של 1.61 מטר, בסיס גלגלים של 2.60 מטר ונפח תא מטען של 423 ליטר מדובר קרוסאובר משפחתי קלאסי, לא ארוך מדי כך שקל יותר למצוא חניה ולתמרן בעיר אך

להמשך קריאה »
טיבולי KGM

קרוסאובר קומפקטי ב-140 אלף שקלים: KGM טיבולי חוזר לישראל

KGM טיבולי מגיע ארצה ברמת גימור אחת הכוללת לוח מחוונים דיגיטלי 10.2 אינץ’, מערכת מולטימדיה עם קישורית מלאה ומצלמה אחורית, בקרת אקלים מפוצלת, מפתח חכם, ריפודי עור סינטטי וחישוקים קלים בקוטר 18 אינץ’. מפרט הבטיחות כולל 7 כריות אוויר לצד בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל ואופניים, מערכת תיקון סטיה

להמשך קריאה »
KGM Tivoli

שובו של הטיבולי: סוף סוף קרוסאובר מוזל שאינו סיני

עכשיו הטיבולי חוזר, במראה עדכני, עם מנוע חזק ביחס למתחרים והבטחה לאיכות משופרת וכמובן תחת הנהלה חדשה – KGM. וכך, חמש שנים אחרי שהתקפל מפה, במסגרת חידוש ורענון הדגמים של סאנגיונג-KGM ובמטרה להשיג אחיזה ונוכחות בכמה שיותר קטגוריות, חוזר גם הטיבולי הוותיק לעוד סיבוב מקומי.

להמשך קריאה »
Torres - KGM

הזינוק של היצרן הקוריאני: מכר בחודש מה שמכר בעבר בשנה

ינואר הוא החודש שמוקד המאמצים של ענף הרכב עובר מאולמות התצוגה למתקני המסירה, כדי לספק את כל ההזמנות שנאספו במבצעים בנובמבר ודצמבר. נכון להבוקר עלו לכבישים בינואר 2025 כמעט 37 אלף מכוניות חדשות, כמו בכל ינואר 2024, כאשר נותרו עוד ארבעה ימי עבודה וכאשר חלק מהמסירות טרם עודכן ברישומי משרד התחבורה.

להמשך קריאה »
טורס במבחן

KGM טורס במבחן: פתיחה מוצלחת לעידן החדש של היצרן

עם KGM טורס (Torres), חוזר שוב המותג לקטגוריית הרכב המבוקשת ביותר בישראל, ה-C-SUV, הכוללת את שלל רכבי הפנאי המשפחתיים המרכזת כיום כ-41% מסך מכירות הרכב החדש בישראל, שם עתיד הטורס להתחרות בדגמים כמו קיה ספורטאז', יונדאי טוסון, פיג'ו 3008 ואחרים.

להמשך קריאה »
טורס KGM - מראה חיצוני - אחורה

פרצוף קשוח: KGM טורס מסתער על ישראל במחיר מפתיע

מבחינת מידות, הטורס מציע אורך כללי של 4.7 מטר, הרבה מעבר לכלים כמו קיה ספורטאז' או יונדאי טוסון (4.51) וקרוב יותר לאלו של ניסאן אקסטרייל או מיצובישי אאוטלנדר (4.68 ו-4.71 בהתאמה). גם הרוחב שלו רושם נתון נאה של 1.89 מטר, הגובה עומד על 1.72 מטר.

להמשך קריאה »
טורס - מרחב פנימי

מנוע הצמיחה החדש של טלקאר: KGM טורס בישראל

האבזור הסטנדרטי עשיר וכולל מסך מולטימדיה בגודל 9 אינץ' הכולל שיקוף לסלולרי ומצלמה אחורית, לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 12.3 אינץ', בקרת אקלים דיגיטלית דו אזורית עם פתחי מיזוג מאחור, בלם חניה אלקטרוני, משטח טעינה אלחוטי לסלולרי, מושבים קדמיים עם כוונון חשמלי, כולל חימום ואוורור, חימום מושבים אחוריים, ריפוד עור סינטטי,

להמשך קריאה »
טורס KGM

KGM טורס – מבחן דרכים (הנעה כפולה)

המנוע הוא טורבו־בנזין 1.5 ליטר המייצר 163 כ"ס ב־5000-5500 סל"ד ו־28.6 קג"מ ב־1500-4000 סל"ד, לתיבה האוטומטית 6 הילוכים עם תפעול ידני וההנעה כאמור קדמית או כפולה; זו האחרונה פועלת עד 40 קמ"ש ומשלבת גלגלים אחוריים גם לפי רמת האחיזה. משך ההאצה מ־0 ל־100 קמ"ש הוא 10.1 שניות בגרסת ההנעה הקדמית,

להמשך קריאה »
טורס KGM

קאמבק קוריאני: KGM טורס בהשקה מקומית

לפחות מבחינה עיצובית KGM טורס בהחלט עושה את העבודה. מעצבי KGM העניקו לו חזות מרובעת וקווים זוויתיים שנועדו לשוות לו מראה מאסיבי של רכב שטח, למרות שמדובר בקרוסאובר “רך”.  השבכה הקדמית עם ששת הפסים האנכיים היא קריצה לדגמי ג’יפ וגם לעבר של סאנגיונג שהחלה את דרכה כיצרנית דגמי ג’יפ הצבאיים

להמשך קריאה »
Torres KGM, מבחן רכב

הקוריאני שלא הכרתם: KGM טורס 4X4 במבחן

המימדים החיצוניים הנדיבים שלו, ששייכים לקטגוריה של רכבי 7 מושבים באים לידי ביטוי בתא נוסעים מרווח גם במושבים הקדמיים ובמידה טובה גם בשורת המושבים השנייה, תעלת ההינע לא בולטת באופן חריג ושלושה ילדים יוכלו להיכנס למושב האחורי.

להמשך קריאה »
רקסטון 7 מושבים - פנימי

ה-KGM רקסטון מוזל ב-45 אלף שקל בגרסה חדשה. מה הקאץ'?

הגרסה החדשה תתחרה בקרוסאוברים 7 מקומות הפופולריים כמו סקודה קודיאק ומיצובישי אאוטלנדר, עם עיצוב, ממדים וגובה של רכב שטח קשוח, מרווח קצת יותר גדול, יכולת עדיפה לטיולי שבילים שאינם בוציים או מסולעים וכושר גרירה נדיב יחסית של 2.7 טון למי שזה רלוונטי לו. מגד יש ממדים מוגדלים שמורגשים בחנייה וגם

להמשך קריאה »
רקסטון KGM

KGM רקסטון בגרסת הנעה אחורית (רכב שטח 7 מושבים) ב-214,990₪

בהמשך להשקה של דגמי רקסטון 4X4 תחת המותג החדש – KGM, רקסטון, ה-SUV המחוספס (בין הדגמים הבודדים שמומלץ באמת לנסיעה בשטח), עם 7 מושבים מרווחים, מוצע כעת לראשונה בגרסת כניסה חדשה, עם הנעה אחורית (הכוללת מנוע טורבו דיזל יעיל יותר), סביבת נהג עדכנית הכוללת אבזור פרמיום, ומחיר השקה מיוחד – 214,990

להמשך קריאה »
Rexton 2WD

חדש בישראל: 2024 KGM רקסטון 2WD הנעה אחורית במחיר של 214,990 שקל

בגרסה זו הרקסטון הופך לאחת ההצעות התחרותיות יותר בסגמנט השבעה מושבים שכן מדובר בקרוסאובר שהוא גדול ומרווח יותר מכל המתחרים שבסביבה כדוגמת האאוטלנדר, צ'רי טיגו 8 פרו, סקודה קודיאק ועוד, זאת בזכות אורך של 4.85 מטר, רוחב של 1.96 מטר, גובה של 1.82 מטר ובסיס גלגלים של 2.86 מטר, לצד

להמשך קריאה »
Rexton KGM

מול קיה סורנטו: KGM רקסטון מוותר על ההנעה הכפולה

הרקסטון הנעה אחורית הופך אותו למעשה לקרוסאובר גדול מה שמכניס אותו לתחרות מול ג'יפוני 7 מושבים אחרים, כמו למשל קיה סורנטו המוצע גם הוא בגרסת 2X4 אך יקר מהרקסטון בכ-25 אלף שקל, או למשל האיוולטיס של סובארו שיקר בכ-105 אלף שקל (אך מציע 8 מושבים והנעה כפולה). המחיר החדש מכניס

להמשך קריאה »
Rexton Interior

הלהיט הבא של שוק 7 המושבים? KGM רקסטון מוזל נחת בישראל

KGM רקסטון הוא SUV גדול, באורך של 4,850 מ"מ, רוחב 1,960 מ"מ, גובה 1,825 מ"מ ובסיס גלגלים של 286 ס"מ, המבטיח להיות אחד מדגמי פנאי 7 מושבים הגדולים והמרווחים ביותר בשוק. הדגם מבוסס על שלדת סולם חזקה המעניקה פלטפורמת גרירה מוצקה, עם כושר גרירה מקסימלי של 2.7 טון, ההופך אותו

להמשך קריאה »
רקסטון KGM

זוכרים את רקסטון? הוא משווק גם בגרסה מוזלת רק לכביש ולשבעה

כבש בעור זאב: KGM רקסטון (לשעבר סאנגיונג רקסטון) יוצע אצלנו מעתה ובמפתיע גם בגרסה ללא הנעה כפולה ובמחיר נמוך ב-45 אלף שקלים מגרסת ההנעה הכפולה ברמת הגימור הבסיסית: 215 אלף שקל. מטרת היבואנית יומרנית: "להוביל את קטגוריית ה-SUV-שבעה-מושבים בישראל".

להמשך קריאה »
טורס KGM

עם תא נוסעים חדש: דגמי 2025 המחודשים של KGM טורס בישראל – מחיר החל מ-169,900 שקל

טלקאר, יבואנית KGM בישראל (סאנגיונג לשעבר), מודיעה על תחילת השיווק של דגמי 2025 המעודכנים של KGM טורס המגיעים עם תא נוסעים חדש, מעודן וטכנולוגי יותר. כבעבר, הדגם ישווק עם מנוע 1.5 טורבו, הנעה קדמית או כפולה והפעם בשתי רמות גימור חדשות, Urban 2WD או Premium 4WD. מחיר הבסיס ל- KGM

להמשך קריאה »
טיבולי קרוסאובר - חוות דעת

נהגנו ב-KGM טיבולי החדש: קרוסאובר קוריאני ב-140 אלף שקל

KG מוטור ממשיכה ללכת בדרכה של סאנגיונג, עם דגש על רכבי פנאי, כביש שטח, קרוסאוברים וטנדרים, כולל דגמים חשמליים, ואף טנדר חשמלי שבדרך לארץ וגרסה היברידית של הטורס החדש שבדרך לארץ. כיצרנית קטנה ומוגבלת במשאבים, היא משמרת בדרך גם דגמים ותיקים כמו הטיבולי, שזכה למנוע חדש, לסביבת נהג מעודכנת, לשדרוג

להמשך קריאה »
KGM Rexton - רכב 7 מקומות

מושלם לחול המועד: נסיעת מבחן על ה'רקסטון' של חברת KGM

הרקסטון נראה טוב מבחוץ. אין ספק. הוא קיבל פנסי לד והמראה שלו אגרסיבי ורציני יותר. אבל כניסה פנימה מגלה את המהפך האמיתי של הרכב הזה. מתא נוסעים שהיה קצת מצועצע ומקונסולה רווית כפתורים ומיושנת קיבלנו פה חלל בצבע קרם לא שגרתי עם נגיעות חומות יוקרתיות, שסחט תגובות יפות מכל מי

להמשך קריאה »
רקסטון KGM 7 מקומות

רקסטון 2X4 – פתרון שבעה מושבים מחוץ לקופסה

לאחרונה עשו בטלקאר מהלך נדיר במחוזותינו, של שנמוך הרכב באמצעות הורדת ההנעה הכפולה והילוך הכח, במקביל להוזלה משמעותית במחיר מ 260.0 אש"ח לדגם ה 4X4 הבסיסי, למחיר של 215.0 אש"ח לדגם ה 2X4. המחיר החדש מביא את הרקסטון לתחרות חדשה לחלוטין מול כלי רכב מודרניים מתקדמים, אבל יש לו את

להמשך קריאה »
טיבולי, KGM TIVOLI

KGM טיבולי 2025 נחת בישראל – מחיר החל מ-139,900 שקל

KGM טיבולי הוא קרוסאובר משפחתי המתחרה מול דגמים כגון סקודה קאמיק ועם אורך של 4.25 מטר, רוחב של 1.81 מטר, גובה של 1.61 מטר, בסיס גלגלים של 2.60 מטר ונפח תא מטען של 423 ליטר מדובר קרוסאובר משפחתי קלאסי, לא ארוך מדי כך שקל יותר למצוא חניה ולתמרן בעיר אך

להמשך קריאה »
טיבולי KGM

קרוסאובר קומפקטי ב-140 אלף שקלים: KGM טיבולי חוזר לישראל

KGM טיבולי מגיע ארצה ברמת גימור אחת הכוללת לוח מחוונים דיגיטלי 10.2 אינץ’, מערכת מולטימדיה עם קישורית מלאה ומצלמה אחורית, בקרת אקלים מפוצלת, מפתח חכם, ריפודי עור סינטטי וחישוקים קלים בקוטר 18 אינץ’. מפרט הבטיחות כולל 7 כריות אוויר לצד בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל ואופניים, מערכת תיקון סטיה

להמשך קריאה »
KGM Tivoli

שובו של הטיבולי: סוף סוף קרוסאובר מוזל שאינו סיני

עכשיו הטיבולי חוזר, במראה עדכני, עם מנוע חזק ביחס למתחרים והבטחה לאיכות משופרת וכמובן תחת הנהלה חדשה – KGM. וכך, חמש שנים אחרי שהתקפל מפה, במסגרת חידוש ורענון הדגמים של סאנגיונג-KGM ובמטרה להשיג אחיזה ונוכחות בכמה שיותר קטגוריות, חוזר גם הטיבולי הוותיק לעוד סיבוב מקומי.

להמשך קריאה »
Torres - KGM

הזינוק של היצרן הקוריאני: מכר בחודש מה שמכר בעבר בשנה

ינואר הוא החודש שמוקד המאמצים של ענף הרכב עובר מאולמות התצוגה למתקני המסירה, כדי לספק את כל ההזמנות שנאספו במבצעים בנובמבר ודצמבר. נכון להבוקר עלו לכבישים בינואר 2025 כמעט 37 אלף מכוניות חדשות, כמו בכל ינואר 2024, כאשר נותרו עוד ארבעה ימי עבודה וכאשר חלק מהמסירות טרם עודכן ברישומי משרד התחבורה.

להמשך קריאה »
טורס במבחן

KGM טורס במבחן: פתיחה מוצלחת לעידן החדש של היצרן

עם KGM טורס (Torres), חוזר שוב המותג לקטגוריית הרכב המבוקשת ביותר בישראל, ה-C-SUV, הכוללת את שלל רכבי הפנאי המשפחתיים המרכזת כיום כ-41% מסך מכירות הרכב החדש בישראל, שם עתיד הטורס להתחרות בדגמים כמו קיה ספורטאז', יונדאי טוסון, פיג'ו 3008 ואחרים.

להמשך קריאה »
טורס KGM - מראה חיצוני - אחורה

פרצוף קשוח: KGM טורס מסתער על ישראל במחיר מפתיע

מבחינת מידות, הטורס מציע אורך כללי של 4.7 מטר, הרבה מעבר לכלים כמו קיה ספורטאז' או יונדאי טוסון (4.51) וקרוב יותר לאלו של ניסאן אקסטרייל או מיצובישי אאוטלנדר (4.68 ו-4.71 בהתאמה). גם הרוחב שלו רושם נתון נאה של 1.89 מטר, הגובה עומד על 1.72 מטר.

להמשך קריאה »
טורס - מרחב פנימי

מנוע הצמיחה החדש של טלקאר: KGM טורס בישראל

האבזור הסטנדרטי עשיר וכולל מסך מולטימדיה בגודל 9 אינץ' הכולל שיקוף לסלולרי ומצלמה אחורית, לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 12.3 אינץ', בקרת אקלים דיגיטלית דו אזורית עם פתחי מיזוג מאחור, בלם חניה אלקטרוני, משטח טעינה אלחוטי לסלולרי, מושבים קדמיים עם כוונון חשמלי, כולל חימום ואוורור, חימום מושבים אחוריים, ריפוד עור סינטטי,

להמשך קריאה »
טורס KGM

KGM טורס – מבחן דרכים (הנעה כפולה)

המנוע הוא טורבו־בנזין 1.5 ליטר המייצר 163 כ"ס ב־5000-5500 סל"ד ו־28.6 קג"מ ב־1500-4000 סל"ד, לתיבה האוטומטית 6 הילוכים עם תפעול ידני וההנעה כאמור קדמית או כפולה; זו האחרונה פועלת עד 40 קמ"ש ומשלבת גלגלים אחוריים גם לפי רמת האחיזה. משך ההאצה מ־0 ל־100 קמ"ש הוא 10.1 שניות בגרסת ההנעה הקדמית,

להמשך קריאה »
טורס KGM

קאמבק קוריאני: KGM טורס בהשקה מקומית

לפחות מבחינה עיצובית KGM טורס בהחלט עושה את העבודה. מעצבי KGM העניקו לו חזות מרובעת וקווים זוויתיים שנועדו לשוות לו מראה מאסיבי של רכב שטח, למרות שמדובר בקרוסאובר “רך”.  השבכה הקדמית עם ששת הפסים האנכיים היא קריצה לדגמי ג’יפ וגם לעבר של סאנגיונג שהחלה את דרכה כיצרנית דגמי ג’יפ הצבאיים

להמשך קריאה »
Torres KGM, מבחן רכב

הקוריאני שלא הכרתם: KGM טורס 4X4 במבחן

המימדים החיצוניים הנדיבים שלו, ששייכים לקטגוריה של רכבי 7 מושבים באים לידי ביטוי בתא נוסעים מרווח גם במושבים הקדמיים ובמידה טובה גם בשורת המושבים השנייה, תעלת ההינע לא בולטת באופן חריג ושלושה ילדים יוכלו להיכנס למושב האחורי.

להמשך קריאה »
רקסטון 7 מושבים - פנימי

ה-KGM רקסטון מוזל ב-45 אלף שקל בגרסה חדשה. מה הקאץ'?

הגרסה החדשה תתחרה בקרוסאוברים 7 מקומות הפופולריים כמו סקודה קודיאק ומיצובישי אאוטלנדר, עם עיצוב, ממדים וגובה של רכב שטח קשוח, מרווח קצת יותר גדול, יכולת עדיפה לטיולי שבילים שאינם בוציים או מסולעים וכושר גרירה נדיב יחסית של 2.7 טון למי שזה רלוונטי לו. מגד יש ממדים מוגדלים שמורגשים בחנייה וגם

להמשך קריאה »
רקסטון KGM

KGM רקסטון בגרסת הנעה אחורית (רכב שטח 7 מושבים) ב-214,990₪

בהמשך להשקה של דגמי רקסטון 4X4 תחת המותג החדש – KGM, רקסטון, ה-SUV המחוספס (בין הדגמים הבודדים שמומלץ באמת לנסיעה בשטח), עם 7 מושבים מרווחים, מוצע כעת לראשונה בגרסת כניסה חדשה, עם הנעה אחורית (הכוללת מנוע טורבו דיזל יעיל יותר), סביבת נהג עדכנית הכוללת אבזור פרמיום, ומחיר השקה מיוחד – 214,990

להמשך קריאה »
Rexton 2WD

חדש בישראל: 2024 KGM רקסטון 2WD הנעה אחורית במחיר של 214,990 שקל

בגרסה זו הרקסטון הופך לאחת ההצעות התחרותיות יותר בסגמנט השבעה מושבים שכן מדובר בקרוסאובר שהוא גדול ומרווח יותר מכל המתחרים שבסביבה כדוגמת האאוטלנדר, צ'רי טיגו 8 פרו, סקודה קודיאק ועוד, זאת בזכות אורך של 4.85 מטר, רוחב של 1.96 מטר, גובה של 1.82 מטר ובסיס גלגלים של 2.86 מטר, לצד

להמשך קריאה »
Rexton KGM

מול קיה סורנטו: KGM רקסטון מוותר על ההנעה הכפולה

הרקסטון הנעה אחורית הופך אותו למעשה לקרוסאובר גדול מה שמכניס אותו לתחרות מול ג'יפוני 7 מושבים אחרים, כמו למשל קיה סורנטו המוצע גם הוא בגרסת 2X4 אך יקר מהרקסטון בכ-25 אלף שקל, או למשל האיוולטיס של סובארו שיקר בכ-105 אלף שקל (אך מציע 8 מושבים והנעה כפולה). המחיר החדש מכניס

להמשך קריאה »
Rexton Interior

הלהיט הבא של שוק 7 המושבים? KGM רקסטון מוזל נחת בישראל

KGM רקסטון הוא SUV גדול, באורך של 4,850 מ"מ, רוחב 1,960 מ"מ, גובה 1,825 מ"מ ובסיס גלגלים של 286 ס"מ, המבטיח להיות אחד מדגמי פנאי 7 מושבים הגדולים והמרווחים ביותר בשוק. הדגם מבוסס על שלדת סולם חזקה המעניקה פלטפורמת גרירה מוצקה, עם כושר גרירה מקסימלי של 2.7 טון, ההופך אותו

להמשך קריאה »
רקסטון KGM

זוכרים את רקסטון? הוא משווק גם בגרסה מוזלת רק לכביש ולשבעה

כבש בעור זאב: KGM רקסטון (לשעבר סאנגיונג רקסטון) יוצע אצלנו מעתה ובמפתיע גם בגרסה ללא הנעה כפולה ובמחיר נמוך ב-45 אלף שקלים מגרסת ההנעה הכפולה ברמת הגימור הבסיסית: 215 אלף שקל. מטרת היבואנית יומרנית: "להוביל את קטגוריית ה-SUV-שבעה-מושבים בישראל".

להמשך קריאה »
whatsapp

לתיאום נסיעת מבחן

לתיאום פגישה עם נציג מכירות

  • בחירת
    סוכנות
  • בחירת
    מועד
  • עדכון
    פרטים

דילוג לתוכן