היתרונות הבסיסיים של הטורס נשמרו גם בדגם ההיברידי, עיצוב שלא דומה לאף מתחרה בסגמנט ומרווח פנימי מצוין למרות בסיס גלגלים של 2.68 מטר, כמקובל בקבוצה. על הצלחת הטורס בשוק העיבה העובדה שהוא שווק רק עם מנועי טורבו בנזין, וללא יחידת הנעה אלטרנטיבית כפי שיש לחלק מהמתחרות – היברידי, פלאג-אין או חשמלי. עתה KGM סוגרת את הפער עם מערכת הנעה היברידית מתקדמת אותה היא רוכשת מלא אחרת מאשר BYD ומשלבת אותה בטורס.
- בחירת
סוכנות - בחירת
מועד - עדכון
פרטים
