offer להצעת מחיר אונליין
test drive לנסיעת מבחן
appointment לתיאום פגישה

שאלות ותשובות

60 שנות קיומה של KGM, רצופות היסטוריה של חציית גבולות ואתגרים על מנת להשיג עתיד טוב יותר.
כיצרן מוביל בתעשיית הרכב של קוריאה ובזכות הנדסת האיכות של החברה, KGM מחויבת לעיצוב מתקדם וביצועים יוצאים מן הכלל, מאז הקמתה בשנת 1954.

בשנת 1980 החלה החברה לפתח כלי רכב בעלי הנעה כפולה 4WD ), הרכבים הראשונים בסדרה היו דגמי ה –Musso ו Korando.
אחרי שנת 2000, KGM ביססה את עצמה כמובילה בתחום רכבי השטח על ידי בניית קו של רכבי שטח חזקים
הכוללים את הדגמים; Actyon, Actyon Sport, Korando, Kyron Rexton כמו כן, מציעה החברה את ה- Rodius, מוביל נוסעים גדול הכולל 7 מושבים, לצד מרווח יוצא מן הכלל ותא מטען גדול.

KGM מובילה קדמה טכנולוגית ברמה עולמית, בתחום מנועי דיזל הידידותיים לסביבה.
כיום החברה מרחיבה את פעילותה בשוק העולמי, עם למעלה מ- 1,290 מרכזי מכירה, ב- 106 מדינות, במאמץ להרחיב עוד את הנוכחות הגלובלית, על ידי הקמת נקודות הפצה ברוב השווקים המרכזיים בעולם.
בשנים האחרונות KGM פתחה נציגויות במקומות אסטרטגיים באירופה, אשר נחשבת לאזור חשוב בשוק הרכב העולמי.
KGM משקיעה מאמצים רבים על מנת לפתח עיצובים וטכנולוגיות חדשות, תוך השגת ביצועי נהיגה גבוהים, דבר אשר משקף את הזהות האמיתית של החברה

החזון של KGM:

"על החברה להתמיד לספק מוצרים ושירותים שונים. עלינו להתמיד בחדשנות טכנולוגית לאדם ולסביבה. חדשנות שהיא מעבר לצרכים ולציפיות של הלקוחות.
נקפיד על מתן שירות ללקוח ברמה הגבוהה ביותר תוך שמירה על כבוד הדדי"

רכבי KGM מיובאים לישראל דרך חברת טלקאר בע"מ. 
אולם תצוגה ראשי ממוקם ברחוב המסגר 9, תל אביב. 

מוקד מכירות לשירותכם 8554*

מוקד שירות לקוחות 1800-800-484

** התמונות והפרטים המופיעים באתר זה מתייחסים לדגמים המשווקים במקומות שונים בעולם ומתורגמים מהמקור הלועזי. ייתכנו הבדלים בין התיאור או התמונה המובאים באתר, לבין הדגמים המשווקים על ידי KGM ישראל, הן מבחינת המפרט הטכני והן מבחינת האביזרים, הציוד והמערכות הנלווים.  ייתכנו שינויים הנעשים מזמן לזמן על ידי היצרן. אין בפרסום המובא כאן כדי לחייב את היצאו ו/או את החברה באספקת דגמים שיכללו את כל או חלק מהאביזרים הציוד והמערכות המתוארים באתר זה. היצרן שומר לעצמו את הזכות לבטל, להוסיף, לשנות ולשפר ללא הודעה מוקדמת. ט.ל.ח. 

ש. מהי תקופת האחריות?

ת. תקופת האחריות הבסיסית לרכבי KGM הינה 3 שנים או 100,000 ק"מ המוקדם מבין השניים.

ש.מהי האחריות למצבר הרכב המקורי?

ת. האחריות למצבר המקורי הינה 12 חודשים או 20,000 המוקדם מבין השניים.

ש. כיצד ניתן לשפר את תצרוכת הדלק?

ת. בספר הנהג ניתן למצוא הנחיות לנהיגה חסכונית: הקפד על לחץ אוויר תקין בצמיגים, סע עם מטען מועט ככל שניתן. נהג במתינות, האץ בהדרגה, אל תזנק בבת אחת ממצב נייח תוך ללחיצת דוושת ההאצה עד סופה, סע במהירות סבירה. הקפד על תחזוקה נכונה ומתאימה לרכבך.

ש. דלקה לי נורת לחץ האוויר בגלגלים מה לחץ האוויר המומלץ בגלגלים?

ת. כאשר מאירה נורת ההתראה ללחץ האוויר בגלגלים, תוכל לצפות במסך לוח השעונים בלחץ האוויר הקיים בכל אחד מהגלגלים.  בספר הרכב מפורט כיצד תוכל להגיע לתצוגה זו. באם נסעת למעלה מק"מ אחד לפני מילוי לחץ האוויר בגלגלים אנו ממליצים למלא כ- 10% גבוה יותר מהמומלץ וזאת כי טמפרטורת האוויר בגלגל גבוהה. את הלחץ המומלץ ניתן לראות במדבקה הממוקמת במסגרת הדלת הקדמית.

ש. מתי מומלץ להחליף צמיגים?

ת. על גבי סוליית הצמיג קיימים מחווני שחיקה, כאשר עומק החריצים של הצמיג הינו 1.6 מ"מ יש להחליף את הצמיג.

ש. כיצד ניתן לשמור על הצמיגים?

ת. על מנת לשמור על תקינות הצמיגים יש להקפיד על לחץ אוויר תקין (בדיקת לחץ האוויר אחת לשבועיים), ביצוע סבב צמיגים בכל טיפול תחזוקה, בדיקה וכיוון של  זוויות ההיגוי אחת לשנה.

ש. מהם המידות הרשומות על גבי הצמיגים?

ת. לדוגמא: 205/50R15 91V

205 – רוחב הצמיג במילימטרים

50   – יחס החתך באחוזים בין גבוה החתך של הצמיג לרוחבו

R    – צמיג רדיאלי

15  – קוטר החישוק באינצ'ים

91  – דרגת העומס המותר לצמיג זה

V   – סימון קוד המהירות

ש.מהי מערכת ABS (מערכת למניעת נעילת גלגלים בעת בלימה)

ת. תפקיד המערכת למנוע בעת בלימת חירום את נעילת הגלגלים ולאפשר שליטה והיגוי ברכב. בתנאים נהיגה רגילים מערכת הבלמים פועלת כמערכת בלמים רגילה.

בעת בלימת חירום פתאומית המערכת מופעלת באופן אוטומטי ואולטימטיבי בהתאם לתנאי האחיזה של כל גלגל, לכן מבטלת מערכת זו את הצורך בלחיצה לסירוגין ("פמפום") על דוושת הבלמים.

המערכת מורכבת ממספר חיישני מהירות ויחידת בקרה אשר מבקרים את מהירות גלגלי הרכב בכל שלבי הנסיעה.

ש. מהי מערכת EBD (מערכת חלוקת בלימה אלקטרונית)

ת. מערכת זו מאפשרת חלקוה של כוח הבלימה בין הציר הקדמי והציר האחורי של הרכב באופן אופטימאלי ובהתאם לעומס המצוי על גבי הציר האחורי של הרכב בכל רגע נתון.

מערכת אלקטרונית זו מחליפה את מערכות השסתומים המכאניים אשר היו נהוגות בעבר.

ש. מהי מערכת TCS (מערכת בקרת אחיזה)

ת. מערכת בקרת משיכה הינה מערכת המונעת מגלגלי הרכב להסתחרר/להחליק ("לפרפר") וזאת כתוצאה מאיבוד אחיזה של הגלגלים המניעים את הרכב, המערכת מסייעת להאיץ את הרכב על פני דרך חלקים ו/או על פני דרך בעלי אחיזה שונה בין הגלגלים המניעים, בנוסף מאפשרת המערכת כוח נהיגה משופר בעת האצה בזמן הפנייה. המערכת מסוגלת לזהות סבסוב גלגל בעת נסיעה בתנאי השטח ולבצע נעילת הגלגל המחליק ובכך לדמות את פעולת דיפרנציאל מוגבל החלקה.

ש. מהי מערכת ESP

ת. מערכת ESP הינה מערכת בטיחות אקטיבית הפועלת בכל תנאי הדרך על מנת להבטיח מניעת החלקה או סטייה (היגוי יתר או תת היגוי) של המכונית בתנאי נהיגה קיצוניים ו/או בעת טעות בשיקול הדעת של הנהג.

מערכת המתוכננת לסייע לנהג לשמור על שליטה ברכב ולהתערב תוך שבריר שנייה באמצעות מערכת הבלמים ומחשב המנוע בניסיון לייצב את הרכב.

מערכת בקרת היציבות הינה תת מערכת המשולבת במערכת ABS, למערכת ESP נוספים מספר חיישנים: חיישן זווית ההיגוי, חיישן סטייה (YAW), חיישן תאוצה צידית וחיישן לחץ הידראולי.

ש. מהי מערכת BAS (מערכת סיוע הגברת בלימה)

ת. ערכת BAS מסייעת להגברת כוח הבלימה בעת בלימת חירום.

חיישן לחץ הבלימה מנתר בכל עת את הלחץ במערכת הבלמים, בעת בלימת חירום מדווח חיישן הלחץ ליחידת הבקרה על עלייה פתאומית בלחץ אשר מפורשת במערכת כבלימת חירום, ברגע זה המערכת מגבירה את לחץ הבלימה בנוסף על כוח הבלימה המופעל ע"י הנהג.

ש. מהי מערכת HAC (מערכת סיוע לזינוק בעליה)

ת. מערכת מסייעת בתחילת נסיעה במעלה (זינוק בעליה), תפקידה העיקרי הוא למנוע הידרדרות של הרכב לאחור בתחילת נסיעה. כאשר הרכב נמצא בעליה בשיפוע חד לאחר שחרור דוושת הבלם ממשיכה מערכת HAC להחזיק את בלמי הרכב במשך 2 שניות, בפרק זמן זה יכול הנהג להעביר את רגלו לדוושת ההאצה ולהתחיל בנסיעה מבלי שהרכב ידרדר לאחור, המערכת תפחית את לחץ הבלימה ברגע שהנהג לוחץ על דוושת ההאצה (המערכת אינה פועלת בהילוכים P, N).

ש. מהי מערכת ESS (מערכת איתות/התראה בעת בלימת חירום)

ת. בעת בלימת חירום או כאשר מערכת ABS נכנסת לפעולה, מערכת ESS פועלת ומזהירה את הנהגים הנוסעים מאחור באמצעות הבהובים של תאורת  החירום.

ש. מהו שמן המנוע המומלץ לסאניונג?

ת. לכל דגם רכב ומנוע ישנו מפרט טכני המתאים עבורו, את המפרט הטכני המדויק של שמן המנוע המומלץ לכל דגם ניתן למצוא בספר הנהג.

שימוש בשמנים איכותיים ומתאימים יאריכו את חיי המנוע וישפרו את תצרוכת הדלק ופליטת המזהמים.

ש. שכחתי את אורות הרכב דלוקים והמצבר התרוקן, כיצד ניתן להוציא את ידית ההילוכים ממצב חניה P?

ת. ליד ידית ההילוכים

ש. באיזה מצב עדיף להשתמש מחזור אוויר פנימי או מצב אוויר חיצוני?

ת. מחזור אוויר פנימי – במצב זה האוויר המצוי הרכב מחומם או מקורר ואין רענון של האוויר בתוך הרכב.

מצב אוויר חיצוני – האוויר הנכנס לרכב מבחוץ (אוויר טרי) מחומם או מקורר.

יש לשים לב שפעולה ממושכת של חימום או קירור במצב מחזור אוויר תגרום להתעבות אדים על השמשות ותא הנוסעים יהפוך למחניק, זאת עקב עליה ברמת הפחמן הדו חמצני CO2, על כן עדיף לבחור ככל שניתן במצב אוויר חיצוני.

ש. באיזו מהירות ניתן לשלב בין 2WD   ל- 4WD HIGH?

ת. ניתן להעביר בין המצבים המתוארים בעת נסיעה במהירות של עד 70 קמ"ש.

ש. באיזו מהירות ניתן לשלב בין 4WD LOW   ל- 4WD HIGH?

ת. ניתן להעביר בין המצבים המתוארים בעת עמידה במקום כשידית ההילוכים במצב N. השילוב יתבצע עם תחילת התנועה.

לתיאום נסיעת מבחן

לתיאום פגישה עם נציג מכירות

  • בחירת
    סוכנות
  • בחירת
    מועד
  • עדכון
    פרטים

דילוג לתוכן