offer להצעת מחיר אונליין
test drive לנסיעת מבחן
appointment לתיאום פגישה

KGM Musso 4X4 pick-Up

מוסו הינו טנדר פיק-אפ בעל קבינה כפולה, רכב שטח אמיתי 4X4, עם שלדת סולם חזקה במיוחד והילוך כוח. המוסו בעל עיצוב חיצוני מחוספס, נועז ושרירי עם נוכחות מוגברת בכביש, בשילוב עיצוב פנים מעודן ואלגנטי – הרמוניה מושלמת של רכב עבודה בעל חוזק ועוצמה בשילוב אלגנטיות ויוקרתיות של רכב שטח פרימיום, שילווה אתכם בכל הרפתקה!

KGM Musso 4X4 pick-Up

מוסו הינו טנדר פיק-אפ בעל קבינה כפולה, רכב שטח אמיתי 4X4, עם שלדת סולם חזקה במיוחד והילוך כוח. המוסו בעל עיצוב חיצוני מחוספס, נועז ושרירי עם נוכחות מוגברת בכביש, בשילוב עיצוב פנים מעודן ואלגנטי – הרמוניה מושלמת של רכב עבודה בעל חוזק ועוצמה בשילוב אלגנטיות ויוקרתיות של רכב שטח פרימיום, שילווה אתכם בכל הרפתקה!

מלא בכוח – מלא בעוצמה​

מוסו מצויד במנוע טורבו דיזל בנפח של 2,200 סמ"ק, בהספק של 202 כ"ס, ומצויד בתיבת הילוכים אוטומטית עם 6 הילוכים.

המוסו החדש מצויד בשלדת סולם חזקה במיוחד המאפשרת לרכב לספק פלטפורמת העמסה משמעותית ולשאת 1.1 טון מטען, והוא בעל כושר גרירה של 3 טון לנגרר עם בלמים – יכולות שיש רק לטנדרים הטובים ביותר! 

מוסו מציע את השילוב המושלם של פונקציונאליות, פרקטיות, ביצועים ונוחות, ומתאים לכל סיטואציה גם לנהג ולמשפחה וגם לחברים ולעבודה!

רכב שטח אמיתי 4X4​

מערכת ההנעה 4X4 של מוסו החדש נשענת על ניסיון רב השנים של KGM בטכנולוגיית הנעה לכל הגלגלים, בשילוב שלדת סולם חזקה במיוחד והילוך כוח.
כמו כן גם יעילות טובה יותר וחיסכון בדלק.
כל זאת ועוד מאפשרים למוסו אחיזה אופטימלי בכביש ובכל התנאים!

נעילת דיפרנציאל

במשטחים בוציים או מושלגים, גלגל אחד עלול להחליק או להיות מורם באוויר, במקרה הזה נעילת דיפרנציאל של מוסו מאלץ את 2 הגלגלים להסתובב יחד על ציר אחד, ובכך משפר את האחיזה במדרונות תלולים וחלקלקים, וכן מאפשר ביצועי גרירה חזקים עוד יותר.

לאן שלא תיסע, תהיה בשליטה! ​​

מערכות הבטיחות המתקדמות של מוסו עוזרות לך לנהוג בבטחה בכל מקום,
ועוזרות לך לשמור על שליטה איתנה בכביש ומחוצה לו*.

HDC – מערכת בקרה ירידה מגבעה
HSA – מערכת סיוע לזינוק בעליה

מוסו זוכה פרסים בינלאומיים.
מוסו הינו טנדר בעל ערך רב, המשלב שימושיות עם איכויות של רכב שטח.
הוא אוסף פרס אחר פרס. הוא חכם, הוא בטוח, הוא חזק, הוא מסוגנן ונועז יותר מאי-פעם!

צבעי הרכב

מחירון
דגם קבוצת רישוי ללא מע"מ כולל מע"מ סכום האגרה המחיר כולל מע"מ ואגרת רישוי
מוסו 2.2 ל' טורבו דיזל אוט' LX 6 226,410 ש"ח 264,900 ש"ח 3,693 ש"ח 268,593 ש"ח
דרגת זיהום אוויר
דגם צריכת דלק ממוצעת בליטרים ל - 100 ק"מ דרגת זיהום
מוסו 2.2 ל' טורבו דיזל LX אוט' 9.3 משולב 15

דרגת זיהום אוויר מרכב מנועי**

נתוני היצרן עפ"י בדיקת מעבדה. תקן /715/2007EC 2018-/1832AP/EC * המדד מחושב לפי תקנות "אוויר נקי" )גילוי נתוני זיהום אוויר מרכב מנועי בפרסומת(, התשס״ט 2009. נתוני צריכת הדלק הם לפי בדיקות המעבדה. צריכת הדלק בפועל מושפעת גם מתנאי הדרך, מתחזוקת הרכב וממאפייני הנהיגה.

רמת האבזור הבטיחותי
קוד דגם תיאור דגם רמת האבזור הבטיחותי
N.A מוסו 2.2 ל' טורבו דיזל אוט' LX 4
רמת בטיחות גבוהה
0
1
2
3
4
5
6
7
8
רמת בטיחות נמוכה
פירוט מערכות הבטיחות המותקנות ברכב
פירוט מערכות הבטיחות המותקנות במוסו 2.2 ל' טורבו דיזל LX אוטו'
קיים
6
כריות אוויר
קיים
מערכת בלימה אוטומטית בעת חירום
קיים
מערכת לבלימת חירום מפני הולכי רגל ורוכבי אופניים
קיים
מערכת זיהוי כלי רכב ב "שטח מת"
קיים
מערכת התרעה במצב של עייפות נהג
קיים
מערכת אזהרת פתיחת דלת
לא קיים
מערכת אקטיבית למניעת סטייה מנתיב
לא קיים
מערכת אקטיבית למניעת התנגשות צד בשטח מת
לא קיים
הכנה להתקנת מנעולי אלכוהול
לא קיים
מערכת להתרעה על השארת ילדים ברכב
לא קיים
בקרת מהירות חכמה (ISA)
לא קיים
בקרת שיוט אדפטיבית
לא קיים
מערכת התרעה במצב של היסח דעת הנהג
לא קיים
בלימה אוטומטית בנסיעה לאחור

מקרא:

מערכת מותקנת בדגם הרכב
מערכת אופציונאלית להתקנה
מערכת שאינה מותקנת ברכב

כל המידע באתר זה עשוי להשתנות בהתאם לדגמים המשווקים בארץ.
**מערכות הבטיחות הינן אמצעי עזר וסיוע בלבד, הפועלות תחת תנאים ומגבלות שונים והן אינן מהוות תחליף לשמירה על כללי הנהיגה, לזהירות ולערנות הנהג.

אין בפרסום המובא כאן כדי לחייב את היצרן ו/או את החברה באספקת דגמים שיכללו את כל או חלק מהאביזרים, הציוד והמערכות מוצגות. היצרן שומר לעצמו את הזכות לבטל, להוסיף, לשנות ולשפר ללא הודעה מוקדמת. התמונות להמחשה בלבד. ט.ל.ח.

לתיאום נסיעת מבחן

לתיאום פגישה עם נציג מכירות

  • בחירת
    סוכנות
  • בחירת
    מועד
  • עדכון
    פרטים

דילוג לתוכן