- בחירת
סוכנות - בחירת
מועד - עדכון
פרטים
בהמשך להשקה המוצלחת של דגמי רקסטון 4X4 תחת מותג KGM, חברת טלקאר מתחילה בשיווק של גרסת כניסה חדשה, עם הנעה אחורית, מנוע טורבו דיזל שקט וחסכוני, סביבת נהג עדכנית וקלה לתפעול ו 7 מקומות ישיבה מהודרים ומרווחים.
רקסטון, רכב השטח הפופולרי שעבר לאחרונה מתיחת פנים הכוללת עדכונים לעיצוב הפנימי ולמסך המולטימדיה, מוצע כעת, לראשונה בישראל, בגרסת כניסה חדשה עם הנעה אחורית – במטרה להוביל את קטגוריית ה SUV 7 מושבים בישראל וזאת הודות למימדי הרכב, לנוחות הישיבה בכל שלושת שורות המושבים, האבזור העשיר, מערכות הבטיחות המתקדמות ומחיר ההשקה האטרקטיבי.
KGM רקסטון הוא SUV גדול ומרשים, עם אורך של 4,850 מ"מ, רוחב 1,960 מ"מ, גובה 1,825 מ"מ ובסיס גלגלים של 2,865 מ"מ – הרקסטון הוא מדגמי ה SUV 7 מושבים הגדולים והמרווחים ביותר בשוק.
רקסטון 2WD החדש מציע אבזור נוחות עשיר הכולל מסך מולטימדיה 12.3 אינץ' ברזולוציה גבוהה עם תמיכה ב Apple Carplay ו Android Auto, לוח שעונים דיגיטלי, חיישני חניה מלפנים ומאחור, תאורה ראשית מסוג LED, בקרת שיוט אדפטיבית, ריפוד עור טבעוני (TPU) ועוד.
חטיבת ההינע של של הרקסטון כוללת מנוע טורבו דיזל 2.2 ליטר, שמפיק הספק מרבי של 202 כ"ס ומומנט מרבי של 45 קג"מ.
מנוע e-XDi 220 הוא יעיל ושקט במיוחד, ומספק האצה מעולה כבר ממצב עמידה, ומומנט חזק בסל"ד נמוך – האופיינים למנועי המותג.
צריכת הדלק המשולבת היא כ 8.1 ל'/100 ק"מ (במחזור המשולב של (WLTP, וההאצה מ-0 ל-100 קמ"ש לוקחת 10.7 שניות.
הרקסטון מצויד בתיבת הילוכים אוטומטית בעלת 8 הילוכים מסוג FR המיוצרת על ידי Hyundai Transys – אותה תיבה שנמצאת גם בדגמי היוקרה של ג'נסיס.
המשקל והיעילות המשופרים שלה מעניקים תגובה חלקה ומעודנת והפחתה של הרעש, רעידות ונוקשות (NVH), בזכות טווח יחסי העברה גדול יותר. התיבה מצוידת במערכת החלפת הילוכים אלקטרונית מתקדמת (SBW), שבה ההילוכים משולבים ומוחלפים באמצעות בקרות אלקטרוניות ללא כל קשר מכני בין ידית בורר ההילוכים לתיבת ההילוכים.
הרקסטון אידיאלי עבור מי שרוצה לגרור משקלים כבדים.
הוא מבוסס על שלדת סולם חזקה המעניקה פלטפורמת גרירה מוצקה, עם כושר גרירה מקסימלי של 2,700 ק"ג.
הרקסטון כולל גם מערכת בקרת נגרר חדשה (TSC) המשפרת את יציבות הנהיגה על ידי איתור וייצוב אוטומטי של תנועות סבסוב ונדנוד של הנגרר המחובר לרכב.
הרקסטון הוא אחד מכלי הרכב החזקים והבטוחים בקבוצתו. המבנה שלו, מסוג מרכב על שלדה, הוא בעל חוזק גבוה, והוא כולל חבילה מקיפה של עזרי בטיחות אלקטרוניים מתקדמים. הוא בעל בסיס חזק במיוחד; המבנה שלו משתמש – לראשונה בעולם – בפלדה חזקה במיוחד, 1.5Gpa. למעשה, 81.7% מלוחות הפלדה במרכב של הרכב עשויים מפלדה בעלת חוזק גבוה, צפיפות גבוהה וחוזק מתיחה גבוה. המשמעות היא קשיחות גבוהה מאוד והגנה מעולה בהתנגשות כדי למקסם את החלל הבטוח בתא הנוסעים.
מערכות הבטיחות המתקדמות EX כוללות התראת התנגשות קדמית ובלימה אוט' (כולל זיהוי הולכי רגל), תיקון סטיה ושמירת מרכז נתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, זיהוי תמרורי תנועה, התראת עירנות נהג, 9 כריות אוויר ועוד.
KGM רקסטון 2.2 ל' טורבו דיזל 7 מושבים 2WD – 214,990 ש"ח
שם הדגם | מחיר המחירון | רמת אבזור בטיחות | קבוצה ירוקה |
קורנדו טורבו בנזין 1.5 ל' | 6 | 14 |
'טורבו בנזין 1.5 ל | מנוע | |||
קדמית | הנעה | |||
אוטומטית 6 הילוכים | תיבת הילוכים | |||
Euro 6d | תקן זיהום | |||
4,450 | מ"מ | אורך | מידות חיצוניות | |
1,870 | מ"מ | רוחב | ||
(כולל מסילות גג)1629, | מ"מ | גובה | ||
2,675 | מ"מ | בסיס גלגלים | ||
1,590 | מ"מ | קדמי | מפשק | |
1,610 | מ"מ | אחורי | ||
910 | מ"מ | קדמית | שלוחה | |
865 | מ"מ | אחורית | ||
407 | ל' | נפח תא מטען | ||
182 | מ"מ | מרווח גחון | ||
5.35 | מ' | רדיוס סיבוב | ||
2,040 | ק"ג | משקל כולל | משקלים | |
1,510 | ק"ג | משקל עצמי | ||
500 | ק"ג | עם בלמים | כושר גרירה | |
1,500 | ק"ג | ללא בלמים | ||
בנזין | – | סוג דלק | מנוע | |
50 | ליטר | נפח מיכל דלק | ||
1,497 | סמ"ק | נפח מנוע | ||
76X82.5 | מ"מ | קדח x מהלך | ||
1:9.5 | – | יחס דחיסה | ||
4 | – | מספר צילינדרים | ||
163/5,000-5,500 | כ"ס/סל"ד | הספק | ||
28.5/1,500-4,500 | קג"מ/סל"ד | מומנט | ||
193 | קמ"ש | מהירות מירבית | ביצועים | |
12 | שניות | תאוצה 0-100 | ||
8.3 | ל'/100ק"מ | עירונית | צריכת דלק | |
6.4 | ל'/100ק"מ | בינעירונית | ||
7.1 | ל'/100ק"מ | משולבת | ||
162 | ג'/ק"מ | CO2 (משולב) |
כל הזכויות שמורות טלקאר 2024