offer להצעת מחיר אונליין
test drive לנסיעת מבחן
appointment לתיאום פגישה

מול קיה סורנטו: KGM רקסטון מוותר על ההנעה הכפולה

Rexton KGM

הרקסטון הנעה אחורית הופך אותו למעשה לקרוסאובר גדול מה שמכניס אותו לתחרות מול ג'יפוני 7 מושבים אחרים, כמו למשל קיה סורנטו המוצע גם הוא בגרסת 2X4 אך יקר מהרקסטון בכ-25 אלף שקל, או למשל האיוולטיס של סובארו שיקר בכ-105 אלף שקל (אך מציע 8 מושבים והנעה כפולה). המחיר החדש מכניס אותו גם לקטגוריית הג'יפונים הקומפקטיים בעלי 7 המושבים, כמו למשל פולקסווגן טיגואן אולספייס שמחירו מתחיל ב-213 אלף שקל או ניסאן אקס טרייל שמחירו מתחיל בכ-207 אלף שקל.

אם כך, פרט למחיר והוויתור על ההנעה הכפולה, אילו עוד הבדלים נמצא בין גרסאות הרקסטון?
ראשית, משקל קל יותר ב-125 ק"ג (2,055 ק"ג) וללא מערכת ההנעה המורכבת יותר והדיפרנציאל האחורי, שיפרו את צריכת הדלק מ-11.7 ק"מ לליטר ל-12.3 ק"מ לליטר. שיפור קל אך עדיין שיפור. לצד זאת הוא איטי ב-0.3 שניות בההאצה ל-100 קמ"ש (11.0 שניות).

לתיאום נסיעת מבחן

לתיאום פגישה עם נציג מכירות

  • בחירת
    סוכנות
  • בחירת
    מועד
  • עדכון
    פרטים

דילוג לתוכן